روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی سیستان وبلوچستان

وبلاگ اخبار کتابخانه های عمومی استان

روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی سیستان وبلوچستان

وبلاگ اخبار کتابخانه های عمومی استان

روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی سیستان وبلوچستان

وبلاگ مرتبط با کتابخانه های عمومی استان برای درج اخبار روزانه کتابخانه ها

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی سیستان وبلوچستان، سرپرست کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان و رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی زاهدان با هدف بررسی شیوه های همکاری دیدار و گفتگو کردند.

حامد زارعی، سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان در این دیدار با اشاره به ظرفیت های موجود در کتابخانه های عمومی استان گفت: گستردگی کتابخانه های عمومی در سطح استان، حضور کتابداران و ارتباط با طیف وسیعی از مردم ظرفیت مناسبی را برای انجام فعالیت های فرهنگی در اختیار ما قرار داده است که می توان در اجرای برنامه های مشترک از آن ها بهره برد.

زارعی تاکید کرد: باید برای ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه برنامه ریزی مناسبی صورت گیرد که این امر مستلزم همکاری همه ارگان های فرهنگی است.

مصطفی سیاسر، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی نیز در این نشست با تشریح فعالیت های حوزه هنری گفت: تقریبا غیر از موسیقی، سایر بخش های حوزه هنری مرتبط با کتاب است و تلاش خواهیم کرد تا از ظرفیت های موجود برای همکاری با کتابخانه های عمومی استفاده کنیم.

در این نشست همچنین پیشنهادات اداره کل کتابخانه های عمومی استان در زمینه اجرای برنامه های مشترکی چون ورک شاپ کتاب، رونمایی کتاب و نشست های نقد و بررسی با استقبال حوزه رو به رو شد.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۸/۱۵
  • ۲۹۹ نمایش
  • علیرضا سپاهی

نظرات (۱)

خیلی خوب بود و عالی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی