روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی سیستان وبلوچستان

وبلاگ اخبار کتابخانه های عمومی استان

روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی سیستان وبلوچستان

وبلاگ اخبار کتابخانه های عمومی استان

روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی سیستان وبلوچستان

وبلاگ مرتبط با کتابخانه های عمومی استان برای درج اخبار روزانه کتابخانه ها

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

پویش کتابخوانی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، نخستین دوره پویش کتابخوانی «کتاب قهرمان» با هدف آشنایی با سبک زندگی قهرمانان کشورمان و الگو گرفتن از آنها، به همت مجمع ناشران انقلاب اسلامی و با همکاری شماری از نهادهای فرهنگی با محوریت کتاب «سرباز کوچک امام» آغاز شد.

این پویش که با محوریت کتاب «سرباز کوچک امام»، نوشته فاطمه دوست‌کامی از روز یازدهم آذرماه آغاز شده؛ خاطرات مهدی طحانیان، آزاده غیرتمند و سرافراز کشور است که از سیزده‌سالگی در دام دشمن بعثی می‌افتد. مهدی طحانیان تا دو سال پس از امضای قطع‌نامه ۵۹۸ به همراه جمعی دیگر از اسرا در زندان‌های رژیم بعث نگه داشته می‌شود و در این هشت سال اسارت (۱۳۶۱ تا ۱۳۶۹)، شاهد جنایات و شکنجه‌های بی‌امان و توصیف‌ناپذیر این رژیم جنایتکار و همچنین راوی رشادت‌ها و جوانمردی رزمندگان و جان‌برکفان هشت سال جنگ تحمیلی است.

علاقه‌مندان شرکت در این پویش می‌توانند با مراجعه به نشانی ketabghahreman.com و ثبت‌نام در آن، اقدامات لازم را برای شرکت در پویش انجام ‌دهند. این پویش همچنین بخش ویژه‌ای برای نوجوانان ۱۳ و ۱۴ساله دارد که متقاضیان می‌توانند با بارگذاری عکس شناسنامه در سایت در این بخش شرکت کنند.

علاقه‌مندان علاوه بر تهیه کتاب از مراکز پخش و کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور با قیمت ۲۴۰۰۰ تومان، می‌توانند نسخه الکترونیکی آن را به قیمت ۹۵۰۰ تومان از اپلیکیشن طاقچه به این آدرس تهیه کنند. همچنین با ارسال عدد ۵ به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۷۶۸ کتاب برای شرکت‌کنندگان به رایگان فرستاده خواهد شد.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۱۰/۱۰
  • ۱۹۴ نمایش
  • علیرضا سپاهی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی