روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی سیستان وبلوچستان

وبلاگ اخبار کتابخانه های عمومی استان

روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی سیستان وبلوچستان

وبلاگ اخبار کتابخانه های عمومی استان

روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی سیستان وبلوچستان

وبلاگ مرتبط با کتابخانه های عمومی استان برای درج اخبار روزانه کتابخانه ها

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

 

معاون  استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر به همراه رئیس اداره کابخانه های عمومی این شهرستان از پروژه احداث کتابخانه عمومی این شهرستان بازدید کردند.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی سیستان وبلوچستان؛ معاون استاندار سیستان و بلوچستان ؛ ابوذر کوثری  فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر به همراه رئیس اداره کابخانه های عمومی این شهرستان از پروژه احداث کتابخانه عمومی این شهرستان بازدید کردند.

وی با اشاره به آغاز بکار احداث هفتمین کتابخانه عمومی شهرستان گفت: این کتابخانه با اعتباری افزون‌بر هفت میلیارد ریال به مدت ١٨ ماه تکمیل و تجهیز خواهد شد.

کوثری با اشاره به اهمیت تجهیز کتابخانه‌ها به امکانات فناوری های نوین گفت:  این کتابخانه دارای سالن های مطالعه ویژه خواهران و برادران ، بخش کودک، بخش اینترنت برای مراجعین و مرجع و... غیره است.

فرماندار ویژه ایرانشهر از ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به عنوان گامی مهم در راستای ارتقای آگاهی و معلومات افراد یاد کرد و گفت: ارتقای آگاهی از طریق مطالعه و کتابخوانی میسر می‌شود و در این میان کتابخانه‌های عمومی نقش تاثیرگذاری در این زمینه دارند.

وحیدبامری،رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ایرانشهر،  نیز اظهار داشت: این شهرستان به عنوان یکی از جوانترین شهرستان‌های کشور نیاز به یک کتابخانه مجهز و بر اساس نقشه روز داشت که با همکاری فرمانداری از سوی ستاد بازآفرینی‌شهری اعتبار کافی برای ساخت این پروژه پیش‌بینی شد.

بامری افزود: بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در ۶ کتابخانه شهرستان ایرانشهر عضو هستند وبیش از ۵۵ هزار جلد کتاب درکتابخانه‌های عمومی ایرانشهر وجود دارد.

 

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۷/۲۳
  • ۱۲۱ نمایش
  • علیرضا سپاهی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی